tirsdag den 27. marts 2012

stenbidergarn,og rygeovn

Var i fjorden og underhale 3 stenbidergarn,der var en so,og 4 stenbider.
så hjem og starte rygeovnen,jeg havde en multefilet fra fryseren,og ordnede så en stenbider
1 time saltning og 20 min. varme og røg i den lille rygeovn,  sådan friskrøget, stenbider eller
multe, med stenbider rogn til, der fås ikke noget bedre,
Da andre også skal ha mulghed,er her lidt priser på noget af grejet ,der skal bruges,
 Rygegeovn som den jeg bruger.
 inc. bruger vejledning
 og 5 kg savsmuld                                  295,00
Denne slags rygeovn findes også i en billig udgave.
Der ofte kan købes i byggemarkeder,Aldi,og sådan nogle steder.

Andre vare varer i butik eller på netshop

Garn, ruser, flagbøjer, ankre,og alt andet grej til,fritidsfiskeri

Skriv eller ring. Svarer også lør/søndag Tlf.22922176

ea@eahandel.dk 
http://www.eanetshop.sommerhusvagt.dk/ 

4 kommentarer:

  1. Anonym27.3.12

    Hej Det ser sgu lækkert ud .....

    Ved du hvor man kan købe den lille rustfritstål rygeovn ?
    Den ser ud til at være god at have med i bilen til en tur på stranden !

    Lars .. Odden Havn

    SvarSlet
  2. dem har jeg i forretningen,så bare kom og køb.Ring først

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt, men jeg kunne nok bruge 3 stk Rygeovne ?
      Har du 3 rygeovne på lager ?
      Så er der også til en gave :-)
      Hvad med brugsanvisning til rygeovnen følger det med ?
      Lars

      Slet
  3. jeg har 3 ovne på lager,der følger brugsanvisning med

    SvarSlet