onsdag den 16. maj 2012

Uønsket salg af makrelgarn

Trods blæsevejret satte jeg 2 makrelgarn i fjorden,de blev flyld med fedtmøj, så der går mindst 10 dage inden de kan bruges igen så,jeg må i min butik og lave indkøb af nye makrelgar,godt lageret er fyldt,jeg er flink idag og gir stor rabat og kredit,det er kun meget få ,der får det, rejerusen er også pladret til, så den er til tørre.Drengens 2 toggegarn bliver halet i eftermiddag,jeg troer også, han skal ud og handle nye garn,men jeg har billige toggegarn,frasoteret når jeg ordner brugte garn,til butikken  

Rejeruse til tørre

,fordi der er 2-3 store huller, fisker garnet lige godt,fisken svømmer ikke langs nettet
og finder et hul at smutte igennem ,jeg har flere dræbergarn jeg sælger for 100-200kr stk.

1 kommentar:

  1. Anonym22.9.12

    købte 3 toggegarn,af de frasorteret, for 500kr
    min makker satte 3 nye toggegarn ved siden af mine, jeg havde flere fisk en ham,så de par huller har ikke noget at sige. hilsen Dan

    SvarSlet